Akal anda? Hati anda?

Rabu, 18 Ogos 2010

Baru Merangkak

Bukan anak aku si Khairah baru merangkak maupun anak siTina anak sedara aku si Jannah tetapi AKU a.k.a mewry yang baru merangkak...
Umur dah nak masuk angka 3 di depan baru nak mengenal BLOG..... Ni la yang dikatakan ketinggalan zaman... Ingat dah terlebih maju, rupenyer masih ketinggalan....
Kepada mereka yang masih mempunyai blog terutama mereka yang berumur lanjut macam aku ni cuba-cubalah adakan.... Memang menarik....
BLOG aku ini akan lebih mengisahkan perjalanan hidup seorang manusia.... Ambillah aper yang baik dan ambik juger aper yang kurang kerana daripada yang kurang itu sebenarnya titik permulaan pembelajaran...
Semoga perjalanan BLOG MALUNGUN MURNI ini diredhai dan diberkati ALLAH yang maha ESA. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan